Despre site-uri care reușesc să vândă, cu Mircea Săplăcan (Emiral Media) – Mindsetters s4e2 – Podcast de Business
noiembrie 29, 2022
În acest podcast de business, vorbim cu Mircea Săplăcan despre site-uri eficiente, site-uri care convertesc și despre integrarea acestora cu bazele de date de clienți. Afli 9 pași prin care faci ca website-ul tău să aducă rezultatele dorite.
9 reguli pentru website-uri eficiente
Definește obiectivele site-ului. Ce îți propui cu site-ul? Vrei doar să te prezinți unui public sau vrei să folosești website-ul ca să vinzi?
Nu vorbi despre tine, ci despre nevoile clientului pe care îl urmărești. Și creează un conținut care să inspire încredere.
Creează un website cu mecanisme bune de conversie. De exemplu, plasează formulare pe care potențiali clienți să își poată lăsa datele și menționează că răspundeți în maxim 24 de ore.
Fă site-ul simplu, fără „înflorituri” de care nu este nevoie. Navigarea trebuie să fie ușoară și informația clară și ușor de parcurs.
Site-ul trebuie gândit pentru mobil. Mare parte din utilizatori folosesc astfel de device-uri, iar Google indexează varianta de mobil a site-ului tău.
Integrează site-ul cu campaniile tale de marketing. Degeaba ai un site, dacă lumea nu ajunge la el.
Gestionează contactele cu MiniCRM. O dată ce un potențial client intră în baza ta de date prin website, gestionează-l coerent cu un CRM. Trimite-i periodic mesaje, păstrează contactul cu el. S-ar putea să nu îi vinzi nimic acum, dar asta nu înseamnă că nu îl poți reactiva mai târziu.
Testează și calibrează mesajele tale de pe site. Pregătește-te să faci campanii de test timp de 6-8 luni.
Măsoară și analizează periodic rezultatele campaniilor pe site. Ce pagină are cea mai bună rată de conversie? Unde s-au pierdut clienți pe site?