Gestionarea eficientă a clienților

Renunță la post-it-uri, agende și tabele Excel. Toate datele despre client, într-un soft CRM.

Istoric client

Vezi tot istoricul de interacțiuni cu clientul. Modificări de status, apeluri telefonice, SMS-uri, schimburi de emailuri, facturi emise, plăți efectuate, solicitări către helpdesk/support.

Date sigure

Orice modificare legată de clienți este salvată și nu poate fi ștearsă. Sistemul este partajat de toți membrii echipei și schimbările sunt procesate în timp real. Nu mai pot apărea versiuni multiple ale bazei de date.

Satisfacția clientului

Datele se adaugă în timp real pe cardul de client din sistemul CRM. Dacă un client sună la helpdesk, indiferent cu ce angajat vorbește, acesta din urmă cunoaște deja toate detaliile problemei.

În momentul în care un coleg era în concediu și alți colegi trebuia să îi preia clienții, nu știau cum să îi abordeze, unde să îi plaseze. Era destul de greu de urmărit în Excel. (...) Să ții o evidență într-un Excel și un sistem CRM este exact de parcă ai trece de la o căruță la o mașină.

Marian Stoica - Executive Director, Endress Power Romania
Telekom Emiral Pallex Auchan